tiistai 25. joulukuuta 2012

Joulukalenteri 2012

KALENTERI TÄYNNÄ!

Syksy tulee ja ajattelin jo laitta joulukalenterin vireille...

Kalenteri siis tulee minulle itselleni.
Jos osallistut kalenteriini niin ilmoitathan kommentissa minkä luukun haluat, useammankin saa ottaa. Ja tokihan osallistun myös sinun kalenteriisi mikäli sinulla sellainen on tai tulee.

"Luukku" voi olla mitä tahansa jotain pientä ja helposti lähetettävää. Mieltymyksiäni löydät  sivun yläreunasta kohdasta Phedran mieltymykset ;) Arvostan myös kovasti kaikkea itsetehtyä.

Osoitteen saat laittamalla sähköpostia phedra08 (at) gmail. com (poista välit)

Luukut olisi hyvä olla minulla marraskuun 28. päivään mennessä.


1. Jaana 















Tuo pieni pussukka vasemmalla oli joltakin (en enää muista keneltä lisä ylläri omaan kalenteriini :) Kiitos lähettäjälle!

2. 5ara - 








3. Ronja -

4. TeeaK -

5. Minja -


6. Pikku-Peikko

7. Marelo -








8. Marelo -

9. TeeaK -

10. Lorainne -

11. Ronja -






12. Minja -

13. Jaana -

14. Pikku-Peikko

15. 5ara -

16. Marelo -

17. TeeaK -

18. Marelo -

19. Zirkonella -

20. Lorainne -

21. Helena -

22. TeeaK -

23. MinnaK -

24. Pikku-Peikko -

11 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Varaan luukut 10 ja 20! :)

Teea.K kirjoitti...

Hei! ihanaa että muutkin alkaa laittaan kalentereitaan. Minä otan luukut 4, 9, 17 ja 22.

Jaana kirjoitti...

Varaan luukut 1 ja 13 =)

5ara kirjoitti...

Minulle luukut 2 ja 15. :))

marelo kirjoitti...

heippa!

ERonjaja minja ottaisii luukut ja tulee kohta puoliin olemaan meilläkin kalenteri ja siihen voi osallistua aikanaan täällä http://mahenmaailma.blogspot.fi/
Ronja ottaa luukut 3 ja 11 ja Minja 5 ja 12

pikku-peikko kirjoitti...

heips voisin täyttää luukut 6,14 ja 24

marelo kirjoitti...

moikka

Marelo ottaisi luukut 7.8.16 ja 18 ja osoitteen saan ronjalta ja minjalta

MinnaK kirjoitti...

Moi!
Varasin sinulle luukun 1, minkäs minä saan sinulta vai käykö tuo samainen luukku sinullekin

Minna - Zirkonella kirjoitti...

Heips,
Voisin ottaa luukun 19, jos se on vielä vapaana :)

Ristipisto kirjoitti...

eiko mun paketit ole saapunut

Marelo

Inspiration, Viltsumari kirjoitti...

Onpa kaikenlaista tullutkin. Silmiini iski myös luukku21 ja siinä oleva korvis. Mulla on sen pari itselläni! Siis yksi vain. :-D