tiistai 16. heinäkuuta 2013

Haaste Inspirationista

Sain haasteen Vilimarikalta ja näi se kuuluu...


1. Minkä menetys sinua on kirpassut eniten?
Tämä onkin kiperä kysymys ja aika henkilökotainen...

2. Kun tänään katsot elämääsi taaksepäin, mitä mieleesi tulee ekana, mitä harmittelet yhä?
Harmittelen etten nuorena lähtenyt vaihto-oppilaaksi.

3. Oletko kateellinen tai ollaanko sinulle kateellisia? Mistä ja miksi?
En ole kateellinen, minusta se on turhaa energian tuhlaamista asiaan joka on turhanpäiväistä. Enkä tiedä ketään joka olisi minulle kateellinen.

4. Käsi sydämelle, huudatko lehtimyyjille, ovikaupustelijoille, kerjäläisille?
En huuda mutta joskus olen aika töykeä, koska he ärsyttävät minua

5. Oletko oikeasti onnellinen? Miksi?
Voin sanoa olevani onnellinen, minulla on hyvä elämä kaikesta rahan puutteesta huolimatta. Ihanat terveet lapset ja mies joka rakastaa, mieluinen paikka asua omassa talossa, tokihan aina omakotitalossa laittoa riittää mutta pikku hiljaa hyvä tulee :)

6. Tunne vai järki-ihminen? 
Kaippa olen vähän molempia

7. Asia, mikä sinun pitäisi tehdä, muttet ole tehnyt vieläkään ja miksi se vieläkin on tekemättä?
Pitäisi kaivaa kaksi kukka penkkiä talon seinän vierestä pois. Osittain se on saamattaomuuttani ja osittain siksi ettei ole rahaa laittaa hiekkaa/ soraa tilalle.

8. Kuinka rasismi sinussa tulee esille?
En koe olevani rasisti ihon värin mukaan, olen rasisti niitä kohtaan jotka elävät yhteiskunnan varoilla viitsimättä tehdä yhtään mitään sen eteen että hankkisivat itse elantonsa ja tällä en nyt tarkoita oikeasti sairaita tai muutoin työjön kykenemättömiä vaan ihmisia jotka roikkuvat kortistossa "lasikuuttaan".

9. Minkälainen kuva on facebookissa profiilikuvanasi?  
Harrastan itämaistatanssia ja yksi esiintymiskuvista tältä kesältä on profiilikuvani.

10. Onko erotiikka sallittua vanhoillakin? (vanhempasi, isovanhemmat, sinä itse kenties? )
Kyllä, minusta se kuuluu elämään läpi elämän


Minä olen huono haastamaan ketään....joten jos joku haluaa haasteen ottaavastaan voi kopsata kysymykset ja vastata niihin ;)



1 kommentti:

Vilimarika kirjoitti...

Ihania vastauksia! Kiitos, kun otit haasteen vastaan. :)
Oi, sinäkin harrastat samaa, mikä oli minulle tärkeää aiemmin. siis terveenä ollessani. ;)